Szervezet
Szervezet
Műszaki háttér és szakértelem
Feladatainkat különböző feladatokra alkalmas kézi villamos gépekkel, szerszámokkal, tartalék anyagokkal jól felszerelt Ford Transit és Toyota Hiace típusú szerviz autókkal végezzük. A befejező szakipari munkák mindegyikére képzett szakemberekkel rendelkezünk. Szerelőcsapataink úgy vannak összeválogatva, hogy egymást segítve, a megrendelő által igényelt kivitelezési feladatokat el tudjuk végezni. Munkánk során kiemelten fontos a gyors reagálás. A szervizcsapatok a munkavégzéshez szükséges munkavédelmi eszközökkel, munkaruhával, mobiltelefonnal, fényképezőgéppel el vannak látva.
A szakmai ismeretek megújításáról, a szerelők továbbképzéséről folyamatosan gondoskodunk.
A szerviz csapatok tevékenységét a Market Épületszerviz Kft. szervizvezetője koordinálja.
A feladatok folyamatos növekedése miatt létszámunkat állandóan növeljük.
Adminisztratív háttér
A garanciális munkák megfelelő adminisztratív kezelése érdekében több garanciális projekt vezető kollégát alkalmazunk, illetve egyedi fejlesztésű hibakezelő rendszert állítottunk fel, mely a bejelentéseket adatbázisba rögzíti és támogatja az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást is.
A hibakezelő rendszerünk és az adatbázisaink fejlesztésére évről évre folyamatosan figyelmet fordítunk, hogy a változó világban jelentkező kihívásoknak és igényeknek megfeleljen. A hibabejelentések megkönnyítésére webes felületen is elérhető formanyomtatványt és folyamatleírást alakítottunk ki.
A hiba bejelentések rögzítését a speciálisan erre kialakított bejelentő űrlapok alapján végezzük a hibakezelő rendszerben, ez alapján szervezzük meg a bejelentett hibák elhárítását, hibakategóriáktól függően, ellenőrzött formában. A hibajavítási munkálatok során készített jegyzőkönyvek, hibalisták, munkalapok, fényképek a hibakezelési rendszerbe berögzíthetők, nyomon követhetők. A bejelentések berögzítését és készre jelentését követően a rendszer az általa automatikusan elkészített visszaigazolásokat a rendszer adatbázisában szereplő elérhetőségekre küldi meg. Ez az eljárás segítséget nyújt Ügyfeleinknek abban, hogy nyomon követhessék a javítási folyamatokat.
Raktártámogatás
Hatékony munkavégzésünkhöz létrehoztunk egy jól felszerelt raktárbázist, mely fedett raktárcsarnokokból és fedetlen raktárterületből áll. A raktár kiszolgálásához két raktáros áll rendelkezésre, a raktárosok legfontosabb feladata az, hogy a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legjobban, a raktárban elérhető anyagokkal kiszolgálja munkatársaink és a Market anyagigényeit.
A raktározási tevékenység megfelelő működéshez elengedhetetlen a raktári rend folyamatos betartása, a be- és kiszállított anyagok, eszközök nyilvántartása az erre a célra fejlesztett raktárkezelő programban.
A raktárban az anyagok csoportosítása a megadott szempontok, előírások szerint történik, illetve a Market Épületszerviz Kft. szerelői által rendszeresen használt anyagok mennyiségének folyamatos feltöltése, kiegészítése is megtörténik.
Munka és balesetvédelem
Kiemelt figyelmet fordítunk a munka és balesetvédelemre, ezért munkatársaink rendszeres képzéseken, oktatásokon vesznek részt, továbbá rendelkeznek minden olyan eszközzel és védőfelszereléssel, mely a mindenkori munkájukhoz szükséges.
Minőségbiztosítás
Természetesen a végzett tevékenységekre a Market Épületszerviz Kft. – folyamatosan, 1999 óta - rendelkezik érvényes minőségtanúsítási rendszerrel (MSZ EN ISO 9001:2015), melyet minden évben auditálunk.